Recenze - Gravitation

Gravitation

16. května 2009 v 13:38 | The Dark Fangirl
Tak. Gravitation je 13 (+2OVY) dílné shounen ai anime o růžovovlasém zpěvákovi jménem Shuichi Shindo. Tenhle začínající zpěvák si tak jde v noci po parku a píše text, když mu ho najednou, jak už to tak bývá, odfoukne vítr z ruky a přifoukne přímo do rukou Yuki Eiriho. Ten si to přečte, pronese krutou kritiku a nechá zdeptaného Shuichiho sedět na zemi. Ten je z toho na nervy tak moc, že až ho příště uvidí, rovnou mu skočí pod auto. To má za následek to že ho Yuki vezme k sobě domů. I přes Shuichiho vyptávání svůj postoj k písničče nezmění, ten pak odchází s nepořízenou domů. Později ve studiu, když se náhodně oběví Yuki v televizi na programu kam právě jistý manažer přepl, zjistí Shuichi konečně jeho pravé jméno a jeho kamarád Hiro mu dokonce do hlavy vnukne nápad že je do Yukiho zamilovanej. Shuichi si to samozřejmě přiznat nechce, přesto běží za Yukim pozvat ho na jeho první koncert. Yuki přijme, a po chvilce rozhovoru to začne Shuichi odvolávat, vleze za Yukim naštvaně do výtahu a je umlčen pusou. Tolik k prvnímu dílu, zbytek taky stojí za to :).
Tohle anime se promítalo celou noc na Animefestu 2009, se zhruba polovinou-třetinou klučičího osazenastva, kteři nejedenkrát vybuchli smíchy, takže i o zábavu je v tomhle anime postaráno. Takže i pro kluky, žádnej horor to není, a i když je to shounen ai, dá se to zvládnout ^-^ Abych nezapoměla, Shuichi je zpěvák takže je celý anime propletený písničkama, který sou od The Rage Beat, přes Anti Nostalgic po Shinning Collestion (od Ryuuichiho) prostě super :)

+ samožřejmě Super Drive a Glaring Dream